Politika privatnosti
Osnovni podaci o firmi
MEDICA LINEA PHARM PRIVREDNO DRUŠTVO ZA PROMET I USLUGE DOO BEOGRAD
STRAHINJIĆA BANA 10 – dvorišna zgrada, BEOGRAD
4646 – TRGOVINA NA VELIKO I MALO FARMACEUTSKIM PROIZVODIMA
MATIČNI BROJ: 20778121,
PIB: 107304324
https://www.medicalineapharm.
TELFON: +381 11 3120284E-MAIL: office@medicalineapharm.rs
Politika privatnosti
U ime Medica Linea Pharm obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Medica Linea Pharm (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Uslovi korišćenja
Upotrebom ovog internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu “uslovi”) i slažete se da ste obavezni da ih poštujete, kao i sve druge primenljive zakone i propise. Ukoliko ne prihvatate ove uslove, nemojte koristiti ovaj internet sajt.
Medica Linea Pharm može izmeniti ove Uslove u bilo kom trenutku izmenama u ovom tekstu. Trebalo bi da posetite ovu stranicu s vremena na vreme i proverite ažurne Uslove, jer ste njima zakonski vezani. Pojedine odredbe ovih Uslova mogu biti nadjačane eksplicitnim zakonskim aktima ili saopštenjima istaknutim na drugim stranicama ovog sajta.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Medica Linea Pharm je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Upotreba internet sajta
Sav materijal na ovom internet sajtu (u daljem tekstu “Sajt”) je zaštićen autorskim pravima i svaka neovlašćena upotreba može predstavljati kršenje Zakona o autorskom i srodnim pravima, Zakona o žigovima ili drugih zakona iz oblasti intelektualne svojine. Osim ukoliko je drugačije naznačeno na drugom mestu na ovom sajtu, sav sadržaj možete pregledati, kopirati, štampati ili preuzimati isključivo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu i u informativne svrhe, pod uslovom da sve naznake o autorskim pravima ili drugim vlasničkim informacijama koji su sadržani u originalnom dokumentu zadržite u svim kopijama. Ne možete menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ne uzimajući u obzir prethodno navedeno, bilo koji softver ili drugi materijal dostupan za preuzimanje ili korišćenje preko ovog sajta koji poseduje sopstvene uslove korišćenja ili licenciranja nalazi se pod zaštitom tih uslova. Ukoliko prekršite bilo koji od ovih Uslova, vaša dozvola za upotrebu sajta će biti povučena i bićete obavezni da odmah uništite sve sadržaje koje ste preuzeli ili odštampali.
Osim ako je eksplicitno drugačije naznačeno ovde ili na nekoj drugoj stranici ovog sajta, ništa ovde sadržano, bilo izričito, prećutno, odricanjem ili na drugi način, vam ne daje pravo da koristite bilo koji deo intelektualne svojine koju ste pronašli na Sajtu.
Informacije
Svi materijali, povratne informacije ili druge vrste informacija koje dostavite ovom Sajtu ili u kompaniji Medica Linea Pharm povodom ovog sajta (“Informacije”) neće biti smatrani za poverljive ili vlasničke. Medica Linea Pharm će biti isključivi vlasnik svih informacija prikupljenih na Sajtu ili u vezi sa njim. Medica Linea Pharm nema nikakve obaveze u odnosu na takve informacije i slobodan je da ih koristi bez ograničenja za bilo koje svrhe (kao što je upotreba, reprodukcija, modifikacija, objavljivanje, (re)distribucija, javno prikazivanje itd.) i bez navođenja izvora.
Zabranjeno je postavljati ili prenositi na Sajt ili sa njega bilo kakve protivzakonite, preteće, klevetničke, ponižavajuće, obscene, pornografske ili druge materijale koji krše bilo koje zakone.
Dostava robe i eventualna ograničenja
Medica Linea Pharm d.o.o. ima potpisan ugovor sa kurirskom službom POST EXPRESS i isporuka se vrši na teritoriji Republike Srbije putem ove službe
Za sve online porudžbine u vrednosti preko 3.000 dinara besplatna dostava Dr. Grandel proizvoda u saradnji sa našim kurirskim službama.
Troškove dostave za porudžbine u vrednosti ispod 3.000 dinara snosi kupac, isporuka se plaća u zavisnosti od mase paketa prema cenovniku kurirske službe Post Express (PDV uračunat). Cena isporuke se odnosi na isporuke na teritoriji Republike Srbije, i dostava se vrši isključivo na teritoriji Repoblike Srbije.
Za sva dodatna pitanja vezana za isporuku možete nas kontaktirati putem mejla info@drgrandel.rs. Ili pozivom na broj 011/3120-284 radnim danima u periodu od 08 do 16h.
Rok za dostavu paketa je 3 – 5 radnih dana. Ukoliko Kupac u očekivanom roku ne primi robu ili obaveštenje o isporuci, dužan je da o tome obavesti Medica Linea Pharm d.o.o. kako bi preduzeli dalje korake u smislu traženja pošiljke ili kako bi poslali novu pošiljku na adresu koju je kupac naveo.
Politika reklamacija
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 3120 284 , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail adresu info@drgrandel.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Ukoliko ste nakon preuzimanja proizvoda ustanovili da postoji neki od razloga za ulaganje reklamacije možete da izjavite reklamaciju, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl):
– Telefonskim putem na broj 011/3120-284
– Elektronskim putem na mail adresu info@drgrandel.rs
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i izda reklamacioni list.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
Izjava o konverziji
All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site’.
‘Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
O politici kolačića
Ova politika kolačića objašnjava šta su kolačići i kako ih koristimo. Trebali biste pročitati ovu politiku da biste razumeli šta su kolačići, kako ih koristimo, vrste kolačića koje koristimo, tj. Informacije koje prikupljamo pomoću kolačića i kako se te informacije koriste i kako kontrolisati preferencije kolačića. Za dalje informacije o tome kako koristimo, čuvamo i čuvamo vaše lične podatke, pogledajte našu Politiku privatnosti.
U bilo kom trenutku možete promeniti ili povući svoj pristanak iz Izjave o kolačićima na našoj veb stranici.
Saznajte više o tome ko smo, kako nas možete kontaktirati i kako obrađujemo lične podatke u našoj politici privatnosti.
Vaša saglasnost odnosi se na sledeće domene: drgrandel.vvvnl1-sr3.supercp.com
Šta su kolačići?
Kako koristimo kolačiće?
Kao i većina onlajn usluga, naša veb lokacija koristi kolačiće nezavisnih i nezavisnih kolačića u brojne svrhe. Kolačići prve strane su uglavnom potrebni da bi veb lokacija funkcionisala na pravi način i oni ne prikupljaju nikakve podatke koji mogu lično da vas identifikuju.
Kolačići nezavisnih proizvođača koji se koriste na našim veb lokacijama koriste se uglavnom za razumevanje učinka veb stranice, kako komunicirate sa našom veb lokacijom, održavanje naših usluga sigurnim, pružanje reklama koje su za vas relevantne i sve u svemu za bolje i poboljšanije korisničko iskustvo i pomažu vam da ubrzate buduće interakcije sa našom veb lokacijom.
Kako da kontrolišem kolačiće?
Ako se kasnije odlučite da promenite svoje postavke tokom sesije pregledanja, na ekranu možete da kliknete na karticu „Politika privatnosti i kolačića“. Ovo će ponovo prikazati obaveštenje o saglasnosti koje vam omogućava da promenite svoje želje ili u potpunosti povučete pristanak.
Pored toga, različiti pregledači nude različite metode za blokiranje i brisanje kolačića koje koriste veb lokacije. Možete da promenite podešavanja svog pregledača da biste blokirali / izbrisali kolačiće. Da biste saznali više o upravljanju i brisanju kolačića, posetite vikipedia.org, vvv.allaboutcookies.org.